Od trenutka kada su društvene meže osnovane, većina njih su bile sigurna kuća za veliki broj ljudi, gde su mogli da upoznaju nove ljude, iz svih delova sveta, da četuju, i dele slična interesovanja.
U današnje vreme, društvene mreže su mnogo više od toga. Zbog rastuće popularnosti marketinga na društvenim mrežama, one su evoluirale u najbitnije platforme za sprovođenje biznisa.
Ovih dana, možete videti da veliki broj kompanija reklamira svoje proizvode i usluge, i da pokušavaju da pridobiju što je veći broj klijenata sa društvenih mreža.
Ali, konkurencija je ogromna, zato što bukvalno i svi drugi rade to isto. Kako bismo vam pružili pomoć i doveli do vrha, nudimo vam različite tipove usluga, vezane za održavanje društvenih mreža.
Pre nego što započnemo priču o uslugama vezanim za održavanje društvenih mreža koje nudimo, hajde prvo da vidimo šta je održavanje društvenih mreža, i zašto je ono veoma bitno i za uspešne i za novo-osnovane kompanije.
Održavanje društvenih mreža je proces u kome se pravi, kontroliše i implementira marketing strategija na društvenim mrežama.
Ono je u potpunosti u korelaciji sa drugim bitnim faktorima vezanih za strategiju digitalnog marketinga, koja ima zadatak da širi svest o brendu i da privuče nove klijente, koji bi mogli da postanu potencijalni potrošači vaših proizvoda i usluga.
Hajde sada da vidimo šta je značaj procesa upravljanja društvenim mrežama, pogotovo za digitalni marketing, i zašto svaka kompanija to radi.
Održavanje društvenih mreža vam dozvoljava da kreirate unificiran brend – ima sve više društvenih mreža, koje se s vremena na vreme pojavljuju, i na svakoj od njih, imate mogućnost da koristite razne načine za reklamiranje svojih proizvoda i usluga. Međutim, mora da postoji konzistentan deo promotivne poruke, koji se provlači, kako bi vaši proizvodi i usluge bili viđeni na svim društvenim mrežama.
Daje vam opciju da privučete nove korisnike – kreiranjem strategije na društvenim mrežama, koja ima neki nivo uspeha, vaša korisnička baza će sporo rasti, a pored nje i svest o vašem brendu.
Upravljanje društvenim mrežama je bitan deo SEO procesa – kao dva načina širenja svesti o brendu, SEO i održavanje društvenih mreža su povezani, s obzirom da oba procesa pokušavaju da postignu isti cilj: da poveća vašu vidljivost na internetu, kako biste privukli nove klijente i potencijalne korisnike, kao i kako bi se povećala prodaja.
Možete dobiti bitne statističke informacije o marketing kampanji na društvenim mrežama – sve društvene medije nude širok asortiman alata koji vam mogu pomoći da pratite bitne statističke podatke. Iz ovih podataka, veoma lako možete da saznate šta vaši klijenti vole, koji proizvodi i usluge koje nudite su najpopularijne, i stoga, možete da odlučite kako da dalje razvijate svoje poslovanje.
U našem paketu usluge za održavanje društvenih mreža, nudimo održavanje dve najveće platforme: Fejsbuka i Instagrama. Pored toga, takođe nudimo da upravljamo vašim LinkedIn poslovnim profilom.
Upravljanje Fejsbukom
Postavljanje jasnih ciljeva za marketing strategiju na Fejsbuku, kao što su povećanje svesti o brendu, kontakata s publikom i povećanje prodaje
Pronalazak optimalne ciljne grupe
Visoko-intenzivne aktivnosti sa korisnicima
Upravljanje objavama na Fejsbuku
Kreiranje jasnog rasporeda za objavu sadržaja na Fejsbuku
Postavljanje i kontrola Fejsbuk reklama
Analiziranje metrike
Upravljanje Instagramom
Osposobljavanje poslovnog profila na Instagramu
Kreiranje promovisanih objava na Instagramu
Pronalaženje novih pratilaca
Širenje svesti o brendu
Interakcija sa pratiocima
Upravljnaje tagovima, kako bi se povećala vidljivost
Povezivanje Instagram stranice sa vašim sajtom i drugim društvenim platformama
Upravljanje LinkedIn-om
Ažuriranje vašeg poslovnog profila: odabir boljeg banera, slike, opisa, i ličnih poslovnih detalja, kao što je država u kojoj je firma registrovana, adresa, industrija, itd.
Kreiranje stranica za izlaganje
Pravljenje stranice za karijeru
Sakupljanje preporuka i poronalaženje konekcija
Praćenje aktivnosti vaših konkurenata